Milan Živković je rođen 29. februara 1960. godine u Bavaništu, Banat.
Od 1984. počinje sa radom u Prirodnjačkom muzeju u Beogradu kao preparator Zoološkog odeljenja, da bi sledeće godine počeo da radi kao fotograf i dizajner.
Od 2002. do 2005. godine radi kao urednik Foto galerije Centra za kulturu u Kovinu.
Od 2005. radi kao izvršni, a od 2012. kao glavni urednik časopisa Refoto.
Tokom 18-godišnjeg rada u muzeju, fotoaparatom je dokumentovao i ilustrovao veliki broj dešavanja, izložbi i publikacija vezanih za prirodu u zemlji i inostranstvu.
Neprekidno populariše fotografisanje prirode i posebno makro-fotografiju. Insistira na isključivom snimanju živih i slobodnih životinja pa je na taj način postao jedan od vodećih fotografa u toj oblasti kod nas.
Broj objavljenih fotografija tokom rada u Prirodnjačkom muzeju veći je od 1000 i njima su ilustrovani razni stručni i naučni radovi: od Muzejskog glasnika do Brehm-ovih knjiga. Uradio je i 11 fotografskih projekata vezanih za prirodu koji su imali više od 100 postavki u preko 20 gradova kod nas i u inostranstvu (Portugal, Francuska i Bugarska), ne računajući zemlje Ex-Yu .
Fotografije je izlagao od prostora Srpske akademije nauka do malih, seoskih galerija. U gradu Šumenu u Bugarskoj začetnik je umetničke zbirke, jer je tom gradu, u kome je više puta izlagao, poklonio kompletnu izložbu.
Pored klasičnih izložbi tokom godina održao je i više od 100 projekcija dijapozitiva i predavanja vezanih za Muzej, Speleološki odsek Beograda (čiji je bio član) ili rad sa decom. Održao je veliki broj škola fotografije, dvadesetak ekoloških škola gde su osnovno nastavno sredstvo bili fotografije i dijapozitivi, kao i desetak predavanja i tribina o digitalnoj fotografiji: snimanju, obradi i printu.
Jedna mala zanimljivost vezana za prezentacije jeste da je 1997. u Parizu, na dodeli nagrade za životno delo, kapetanu Kustou prikazana jedna od tih multimedijalnih prezentacija realizovana u saradnji sa još dvojicom kolega.
Tokom perioda dugog više od četrdeset godina (od trenutka kada je sa deset godina dobio svoj prvi Smena 8 fotoaparat) koristio je najraznovrsniju fotografsku opremu među kojom se našlo i par Nikkormata i Nikomata, dva Nikona F, Nikon F2 i Nikon F5. Pojava digitalnih fotoaparata navodi ga da kupi Nikon Coolpix 5000, prvi “digitalac” koji je ozbiljno koristio. Nakon toga slede Nikon D70, Nikon D200, Nikon D3, Nikon D4…